11 oktober, 2006

Nu er det jo godtnok ikke torsdag...

Overskriften kræver måske lidt forklaring - det er sådan, at jeg har besluttet, at torsdag aften er "racer" aften. Jeg vil bestræbe mig på ihvertfald at tilbringe de aftneer i garagen - men når det så ikke kan lade sig gøre tidsmæssigt imorgen, så tog jeg en tur idag.

Skulle din vej falde forbi på en torsdag er du velkommen indenfor - bare ring først - ikke for min skyld, men så du ikke kører forgæves - og så du kan få adressen.

...og jeg synes selv jeg fik lavet en del - stadig i "pille fra hinanden" stadet.

Jeg fik alle løsdele omkring motor skruet af, skruet styrtøj af og endeligt hevet 948 motoren ud.

...og der er godtnok meget lort iblandet olie i bunden af sådan et motorrum - det må nærmest skovles ud - se det må være det Palle snakker om, når han sige at bilerne skal vægtoptimeres!!!