19 oktober, 2006

Lidt til hylden

Jeg kan godt lide at når noget bliver pillet af bilen, og inden det ryger ind på hylden, så bliver det renoveret og gjort lige klar til brug.

Som f. eks. styrtøj, kardan og grill - så rutinen er her som da jeg lavede A'eren - af med tingene - bestille det der skal til for at gøre det klar - ind på hylden. Forskellen er at hvor alt til A'eren blev lavet så det ser godt ud, laver jeg det til Midgeten så det kan holde til noget.

Styrtøjet har været skilt helt ad, blevet renset, fået nye manchetter og "ender". samlet og smurt - og det går som det skal. Kardanen har fået nye kryds og er blevet renset i bund - nu skal den forbi en afbalancering og den er klar. Grillen er blevet tyndet lidt ud for at lukke mere luft igennem - det er ikke den kønneste grill, men den er ok .

Når jeg så er klar med bilen, så er det "bare" at tage tingene ned fra hylden og skrue det på.


































2 Comments:

Blogger Maskulinisten said...

Claus Hagstrøm
Hms hill climb udvalg
Triumph Herald 1200 1962, 65 klassen a2
Triumph Tr6 1974 hill-climb Klasse 7
Mail c.h.h@tdcadsl.dk
mobil 25332580
http://www.speedteam-racing.blogspot.com/

19.10.06  
Blogger Maskulinisten said...

Hej
Super side. Som konkurrent følger jeg projektet med spænding. Jo flere a2 biler jo bedre. MEN jeg tror ikke det er for godt med din nye tank. Reglementet som jeg læser det, foreskriver en original tank eller fia godkendt tank.

Mvh
Claus Hagstrøm
Hms hill climb udvalg
Triumph Herald 1200 1962, 65 klassen a2
Triumph Tr6 1974 hill-climb Klasse 7
Mail c.h.h@tdcadsl.dk
mobil 25332580
http://www.speedteam-racing.blogspot.com/

19.10.06  

Send en kommentar

<< Home