07 marts, 2007

Nu skal det jo ikke være racer det hele...

Nej, og det har det sandelig heller ikke været de sidste lange tider.

Jeg har lavet MG kalender, MG-blad, MG medlemsliste +++ og nu er jeg igang med at lave materiale til den næste udstilling i Fredericia, så det har ikke været racer det hele!!!

Jeg er begyndt at få samling på tingene - og det er fedt at samle, når tingene er renoverede - f.eks er jeg næsten færdig med forhjulsophæng.

...og apropos overskriften, så har jeg også et par projekter der skal laves på A'eren. Det er jo snart den 15. marts!!

Jeg har været igang med at lakere rattet, der skal en ny benzinpumpe på - den gamle pumper hele tiden, jeg tror der er hul i membranen. Så glæder jeg mig også til at teste min nye propel. A'eren har det jo lidt med at blive varm, men jeg har fået en ny propel, der har en MEGET bedre evne til at flytte luft...og den smule jeg fik den afprøvet i det sene efterår var lovende.

Jeg fik også et tip fra Palle i Esbjerg, så den 4. april står den på licenskursus på Ring Djursland - tak for tippet!! Hvad der her er sparet, kan bruges et andet sted :-)