16 februar, 2007

Endeligt...langt om længe

Nu har jeg fået mit kamera tilbage og historien fortsætter - ok, jeg kunne godt ha' skrevet noget om projektet og undværet billeder, men når sandheden skal frem - og det skal den jo - så har jeg haft lidt travlt med at lave tryksager til MG klubben. Jeg laver klubbens blad, men derudover har jeg skullet lave kalender, visitkort, udstillingsmateriale og medlemslister, så...

Men jeg har ikke ligget helt på den lade side med raceren.

Jeg har fået boret de huller der skal bores i bilen.

Jeg havde lavet nye plader i bunden i aluminium, men det er egeentligt ikke helt efter bogen, så i denne weekend vil jeg lave plader af karosseriplade, svejse dem fast i bunden, så er der ihvertfald ikke noget at komme efter.

Søren V8 i Juelsminde var på turné i england, så han tog et kasse dele med hjem fra Moss - nu tror jeg jeg har delene på lager til at få bilen ned på hjul igen, dog mangler jeg lige bøsninger til de øverste bærearme. De er bestilt i england, men var i restordre.

Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg godt kan li´at ting ser fede ud!!!

Jeg ved godt, at det er en racer, og den sikkert vil få nogle tæsk, men når jeg så finder nogle sidespejle som dem jeg fandt på ebay, så kan jeg ikke lade være med at købe dem, fordi de ser fede ud.

Så er jeg begyndt at skille motoren ad. Jeg har lavet en aftale med min motormand om, hvad jeg selv skal lave, og hvad han skal lave - altsammen i det tempo jeg kan skaffe delene.