23 oktober, 2006

Første grunder

Så er den værste skærm på vej.

Det var den skærm der var noget bulet og der var sat en antenne i.

Alt det er lappet, skærmen slebet i bund - så den ikke kommer til at veje for meget. Nu er den grundet og klar til en gand såartel - og ja, jeg spartler altså de sidste ujævnheder ud, dels må det godt se ordentligt ud, og dels bruger jeg letvægtsspartel, så det betyder ikke så meget.

Nu skrev jeg godt nok, at alt var lappet - hvis man ser godt efter på billederne, kan man se, at jeg ikke har lukket hullerne efter pyntelisten - det er der to grunde til, dels vil det ligne en aluminiumsdel, når jeg bare lukker hullerne med popnitter (konkurrent forskrækkelse) - men vigtigst, hvis nogen skulle finde på engang at ville lave bilen tilbage til en fin gammel MG, så sidder hullerne hvor de skal.