21 december, 2006

Det ringede på døren...















Posten står derude - og han har mine hærdede aksler ned!!

Så kom de endeligt, de har været længe undervejs, men det er lidt min egen skyld - da amerikaneren jeg købte dem af sendte priser på transport, gik der "nærig Frands" i den. Jeg valgte den billigste udgave, der tilgengæld betød en tur med dampfærge over Atlanten - 12-14 uger! - men pyt nu er de her.

Jeg har også fået lavet det foreløbigt sidste pladearbejde. Jeg har lukket de indvendige huller bag rep. stykkerne i bagskærmene. Originalt er bagskærmen lavet på den måde, at "dråben" i bagskærmen er dobbelt - sådan forstået, at inde fra bagagerummet er der en lomme ned mellem inder- og yderskærm - en sand rustfælde. Nu er min bagskærm kun i et lag, uden inderstykke. Istedet har jeg lukket ind til bagagerummet men en flad plade på niveau med bagagerumsbunden. Så har jeg lavet et lille trekantstykke til at støtte "dråben", der ellers villle være noget sårbar.