10 december, 2006

Mere jul end hjul

Der er vist ved at gå jul i den - det er lidt svært at finde tid til at rode med biler i denne tid, men lidt bliver det da til.

En gammel bekendt hørte om, og så min svensker på nettet - han havde ellers besluttet, at han ville ha' en 4-hjulstrækker, men nu kan det være han vil ha' den her istedet - og jeg vil gerne sælge netop den til ham - det er en bil der ikke burde gi' de store problemer -- og den kommer ind i en opvarmet garage, hvor den kun kommer ud at køre i fint vejr - en oplagt og billig lille bil!

Jeg har gjort karossen helt klar til sandblæsning, bortset fra de to skærmbunde der skal skiftes - det må jeg se at få gjort i den fælgende uge - indimellem jule det ene og jule det andet...det skal altså ikke forståes somom jeg ikke ka' li' julen, for det kan jeg - der er bare mange arrangementer i ugerne op til jul, og så må bilen vente til januar.

Men når de to skærmbunde er lavet kører jeg den til "blæseren"

Jeg har forresten også lavet køleren - den er afkalket, trykprøvet og malet - lige klar til at blive taget i brug.