26 marts, 2007

Første pokal er i hus...

Allerede nu inden bilen har kørt ret mange meter er første pokal i skabet!

:-)

Nej, ok det har ikke så meget med raceren at gøre.

Vi var til generalforsamling i MG klubben i går. Det er altid rart, når nogen påskønner det man går og laver, og bestyrelsen havde altså vurderet, at jeg skulle have pokalen som "årets MG'er" - og det er jeg da både glad for og stolt af - tak skal I ha'.

Med hensyn til raceren, så har jeg jo opdaget, at det er meget rart når den står lige ude i garagen her ved siden af huset - det er meget lettere bare at gå derud istedet for at køre 5 km til min lejede garage - og hvis det ikke var fordi der kommer og går en del mennesker, så satte jeg A'eren derned istedet.

Jeg glæder mig i den grad til min kompagnon og jeg flytter ind i vores nye firma domicil - efter planen den første uge i september - der skulle blive plads til en lille bil eller to.

Ellers skrider det fremad - det kommer mere og mere til at ligne en bil. Jeg er lige blevet færdig med at montere den ene dør - det er altid et f...... arbejde at sætte sådan en på. Man skruer af og på uendeligt mange gange inden den rigtige kombination af afstandsstykker og dørskrueindstilling - men nu sidder den som den skal.