10 marts, 2007

Nu er halvdelen malet...men

Der kommer ikke billeder endnu - de kommer først når hele bilen er grøn - og ikke bare grøn - matgrøn.

En af mine venner der har hjulpet på vej anbefalede at jeg skulle male den mat og det var en rigtig go' ide - dels ser man ikke de resterende buler og skævheder så meget som hvis den var blank - og dels ser der "rigtigt" ud på sådan en bil.

Jeg valgte jo ret tidligt, at jeg vil være meget tolerant overfor småbuler. Hvis bilen skulle have været til "pæn" brug skulle begge forskærme have været skiftet og ligesom bagenden omkring nummerpladelyset. Det er selvfølgeligt et valg og det er I velkommen til at være enig eller uenig i - grunden til mit valg er, at jeg ved, at hvis bilen kom til at fremstå som min A'er, så havde jeg ikke nænnet at bruge den til det den bliver bygget til - race.

Ellers har jeg også idag fået skiftet forhjulslejer og samlet forhjulsophæng.

Jeg så på et tidspunkt hvad de "pins" hjelmene bliver holdt på plads med koster på diverse hjemmesider - og der gik igen lidt "nærig Frans" i den, så jeg har lavet dem selv - og dem kan jeg godt lægge et billede ud af. De er lavet af rustfrit stål, og skal nok komme til at fungere.

...og når vi nu er ved det med billeder, så fik jeg i går også lavet lidt mere til MG klubbens stand i Fredericia. Så nu er klubshoppens borde klar til brug.