21 september, 2010

With a little (big) help from my friends

Det er fedt at have nogle venner der er klar til at hjælpe til, når nogle af de praktiske opgaver skal løses.

Jeg var i Esbjerg i dag - hos Jesper Kjær. Han har hjulpet med at få mit nye front panel hjem fra England.

...det og et nyt topstykke. Jeg faldt over en Ebay auktion over et Longmann topstykke, som var lagt under en lidt skæv kategori, og lidt skævt navngivet, så det var ikke en auktion man såden lige fandt frem til, så jeg var eneste byder - 30 Pund for et bearbejdet topstykke...lige klar til indsats, når jeg får sat lidt større ventiler i.

Ellers stod den på tilpasning af panel og skærme i aften - og det blev rigtigt godt. Det eneste jeg ikke er helt tilfreds med, er hjelmen, der er lidt mere skæv end jeg lige kunne se før den blev lagt op på bilen, men det er bare en times tid med gummihammeren, så skal jeg nok få den banket på plads.

Bilen bliver sgu flottere end den var før...