05 maj, 2011

Let there be life...

Igår aftes blev jeg færdig med at samle bilen - alle slanger sat på plads, test af el - uden problemer, bortset fra da jeg forsøgte at aktivere startmotoren...så lød den godtnok lidt kaw. Der var ikke ret meget strøm tilbage på batteriet, men ok, det har også stået ubrugt siden september, så det er vist ok. Nå, men jeg har jo en booster, så på med den...den har altså også stået siden september, så der var heller ikke strøm nok.

Det var ikke helt venlige ord jeg sagde om mig selv, at jeg ikke lige havde sat dem til opladning.

Så var jeg jo nødt til at stå tidligt op idag, så jeg kunne nå at forsøge at starte op inden jeg tog på arbejde.

...og ja, efter lidt arbejde, startede den op...det hele lyder som det skal og olietrykket ligger perfekt.

Så der er liv!!!