30 november, 2006

De små stød projektet gi'r

Det her handler om stød i forskellig betydning!

Bygningen hvor jeg står med raceren er blevet solgt! - og den nye ejer har præsenteret os tre der har lejemål i kælderen for nye lejekontrakter - med betragtelige stigninger. Min med en stigning på op mod 40% og et krav om yderligere 2.500,- i depositum...værs'go.

Men han har jo ikke fået den gamle ejer til at opsige vores gamle lejekontrakter...så jeg henholder mig foreløbigt til den kontrakt jeg har med den gamle lejer, og der er gudskelov noget der hedder lejelov, der gør det stort set umuligt for ham at smide mig ud eller opsige den kontrakt jeg har...det er bare noget træls at skulle lægge sig ud med folk - but what the hell...you can't please everyone...so you got to please yourself (er der nogen der kender den sang?)

Andre stød i projektet kunne jo f.eks være, at jeg har hentet mine forreste støddæmpere. De er blevet renoverede med ny indmad og nye bøsninger ved akslerne - så nu er de som nye - bare bedre og hårdere.

Hvis Du ser godt efter kan du se den nye pakning.