13 november, 2006

Ny Midget

Der har været lidt stille på siden her, men det har sin årsag.

Jeg har fundet en sød lille Midget i Sverige - og den har de hjul jeg skal bruge på raceren - i den rigtige størrelse 13x5 - nogen ville måske sige, at det er lidt voldsomt at købe en hel bil for at få 4 hjul, men jeg er sikker på jeg nok skal holde mine penge hjemme på bilen. Den er rigtig fin, motoren har kun kørt ca. 1.000 km siden en hovedrenovering og der er lavet rigtigt meget på bilen, og den kører fint.











































...og så har jeg været på svejsekursus i Næstved i weekenden.

Et super kursus i go' gammeldags pladearbejde, svejsning, buleopretning, tinarbejde og meget mere...om 14 dage går det videre og igen i marts, så jeg regner med at få styr på de dele også.

Jeg har altid været lidt handicappet af manglende viden om karosseriarbejde når jeg har købt biler, og derfor gået efter dem med de fine "karosser" - men det skal være slut nu.