22 maj, 2007

Fed lak og billigt værktøj

Mine nye bremsebagplader til bagbremserne, ser rigtigt godt ud, men, og det er et stort men...malingen er blevet så tyk, at når det hele er samlet igen, og hjulene sat på, så er toleransen mellem bremsetrumle og bagplade brugt op, og hjulet sidder uhjælpeligt fast - så her en af dagene må jeg skille det ad igen og slibe malingen af igen.

Hvad har jeg ellers fået lavet? - jeg har lavet brandvæg mellem bagagerum og cockpit. Jeg har desuden fået de små lygter foran monteret, og motorhjelmen sidder fast i alle fire hjørner.

Så er jeg færdig med at bruge billigt værktøj - hullerne i motorhjelmen filede jeg op med en fin lille fil fra Harald Nyborg...shit-fil - den brækkede og det kostede en rids i den nye lak...men hvad...det bliver sikkert ikke sidste gang der skal lappes lak på den bil.