17 maj, 2007

A man gotta eat...

Jeg har egentligt aldrig her på min blog skrevet om, hvad jeg laver i den anden halvdel af min tid - arbejde, altså...ja, ja jeg ved godt det også er arbejde at lave bil, men jeg mener, hvad jeg laver for at få noget at spise hver dag.

Jeg har et grafisk firma, sammen med en kompagnon - 2a - hedder firmaet - 2a, fordi han hedder Adriansen og jeg hedder Aaen.

Hvorfor så hive det frem lige nu? - jo, en del af det vi laver er storformat print - vi har en printer der kan printe på meget store medier, derfor kunne vi bl.a. lave det store baggrundsbillede på seneste Fredericiamesse...og nu har vi altså skiftet printeren ud med en ny model.

Vi har længe savnet mulighed for at skære i de folier vi printer på, og det kan den nye printer - den kan ikke bare skære, den kan skære utroligt detaljeret - så nu bliver det meget lettere og meget flottere at lave udsmykning og reklame på min (og andres) biler.

I første omgang var det Metroen der måtte holde for - bemærk skiltet med vores firmanavn - typografien er kun ca. 1/2 cm høj - det er det jeg mente, da jeg skrev, at den skærer detaljeret.

Kik selv mere om hvad vi laver på: www.2-a.dk