15 april, 2007

Tænkte jeg det ikke nok!

Jeg kunne jo ikke holde snitterne fra bilerne i det gode vejr.

For det første fik jeg skiftet olie på A'eren, den blev desuden gået igennem med fedtsprøjten og så fik jeg fjernet et irriterende problem jeg ikke havde kunnet finde ud af før igår. Hvergang jeg kørte over noget ujævnt af en vis grad, gav den en pivelyd fra venstre forhjul, ikke ret meget, men nok til at det var irriterende. Jeg troede det var mangel på fedt et eller andet sted, men ligemeget hvor mange gange jeg smurte, var lyden der stadig.

Igår opdagede jeg så et ganske lille slidmærke på den ene støddæmper arm - det var bremserøret der lige nøjagtig stødte ind i armen, når udslaget af støddæmperen var af en vis størrelse - jeg ændrede lidt på bremserørets facon - og lyden var væk!!!

Raceren fik bagaksel på - der mangler stadig bremser, men den står nu på fire hjul.

Men det kostede i den anden ende - jeg sad til kl. 2.30 i nat og lavede blad.