15 maj, 2007

jeg bliver aldrig fortrolig med...

at bore huller i mine biler, og da slet ikke når de er malet...men det er jo her jeg lidt bliver indhentet af min uvidenhed. Jeg har jo aldrig bygget en racer før, så ind imellem kokser rækkefølgen.

Jeg skulle jo selvfølgeligt ha' boret og passet til før maling, men på den anden side, bliver opmåling og påpasseligheden så meget større.

Her f.eks - den første pin-lås i motorhjelmen - da jeg lagde hjelmen på, kom pin'en op præcis ider hvor den skal - ret fedt.

Jeg havde min søn liggende oppe i bilen, da jeg skruede sædet fast. Han skulle holde kontra på bolten, mens jeg lå - obekvemt som altid - under bilen, viklet ind i spændeskiver, låseskiver og møtrikker - sødet blev skruet fast, og øjeblikket efter, kom jeg til at se på pladsen bag sædet - der hvor jeg skulle have plads til en boremaskine, for at bore huller til sikkerhedsseleøjerne!!!!

Nå, af med sædet igen, huller, maling og på med beslaget. Og de øjer kan man hænge bilen op i! - de skal nok holde mig på plads i selen.