13 april, 2007

Så er det bla' ti'

Som de sikkert siger på Fyn.

Men den næste uges tid står den på bladproduktion til MG klubben, så raceren må lige køre på lavere blus.

Jeg kan nok ikke holde fingrene helt fra den i weekenden - dels er jeg alene hjemme det meste af tiden, og dels har jeg fået alle bøsninger og diverse gjort klar til bagakslen, så det er et spørgsmål om ganske få timers arbejde inden den står på hjulene,

Så har jeg iøvrigt købt en Midget i London - den er på vej, først til Harwich og derfra til Esbjerg - der er nogle dele jeg skal bruge, men resten kommer til salg som en bil til renovering - prøv at kik på det ene af billederne - det med rattet - der sidder en original hornkontakt - en del der bare er svær at skaffe. Hvis der endeligt kommer en til salg på Ebay ender den altid i et astronomisk beløb - men nu må vi se, hvad jeg selv skal bruge.