19 maj, 2008

Det bedste værn mod regnvejr er en paraply...

for hvis du har en paraply med, så regner det ikke.

Nogenlunde det samme må gælde for en racerbil. Hvis du har regnvejrsgear med, så holder det tørt.

Derfor er jeg ved at rigge en tonneau til, så den passer ned over styrtbøjlen, og permanent åben i førersiden. Så når jeg tager den med til Padborg Park, så bliver det fint vejr!!!

Jeg har fået sat transponderen i - det er godtnok den opladelige type, men det var hvad jeg lige kunne få fat på. Jeg ladede den helt op, og den kan sende uafbrudt i fem dage, så mon ikke det er ok - bare man husker at lade den op. Alternativt sætter jeg laderen i, med permanent strøm på - laderen gir nemlig 12v, så mon ikke det skulle kunne lade sig gøre.

Ellers er det rent fedtspilleri - jeg er rastløs nu - så nedtællingen til Padborg kan kun gå for langsomt.

Så lægger det jo også pres på forventningerne, at der er flere der har meldt deres ankomst som tilskuere - gad vide om man kan købe grønne røgbomber - jeg mener det vil ligesom sætte fut i tilskuertribunen med noget Green Midget - røg :-)