03 maj, 2008

Ny sponsor

Så vil jeg gerne byde velkommen til en ny sponsor - Vinding-gruppen et ejendomsinvesteringsfirma der ligger lidt længere nede ad vejen hvor jeg bor.

Historien er, at jeg engang for længe siden lavede en folder om mit projekt, som jeg sendte ud til nogle lokale virksomheder. Flemming fra Vinding gruppen reagerede ret hurtigt - han syntes jeg skulle ha' lov til at se en "rigtig" bil. Det viste sig, at han har en Big Healey i meget fin renoveret stand. Så vi var ret hurtigt på talefod, og han kikker ind i garagen i ny og næ - det er ret hyggeligt når vi får lidt snak og en øl.

Så enden på det blev her i sidste uge, at de har fået deres navn på bilen.

Det skulle pludseligt gå stærkt da jeg samme dags eftermiddag skulle have besøg af en fotograf fra Vejle Amts Folkeblad. I forbindelse med vores bagagerumsmarked den 17. maj, skriver VAF en lille artikel om raceren, som indgangsvinkel til vores arrangement.