30 april, 2008

(H)julemanden kom forbi

Jeg har haft besøg af (h)julemanden.

For et stykke tid siden forsøgte jeg jo at købe dæk hos firmaet Jan O i Middelfart - hvilket resulterede i en forgæves tur til Fyn.

Efter at have beklaget mig til alt og alle på HMS' hjemmeside fik jeg det gode råd af Herluf (Alfa), at købe dem i Tyskland - som sagt så gjort...og de kom altså idag.

Hvem gider bøvle med et dansk firma, når det er så let at købe dem i Tyskland.

...og tak for det gode råd!!!


Så er det den første løbsweekend - og jeg er IKKE med.

Min motor står stadig på arbejdsbænken. Jeg er næsten færdig med at samle den igen, men hvor træls det end er, så kommer jeg ikke med til Sverige.

Jeg håber stærkt med, at motoren nu kommer til at yde det den skal nu. Det finder jeg ud af i løbet af weekenden, hvor jeg lægger den tilbage i bilen.

Jeg har boret cylinderne lidt op, sat nye stempler i, slebet af blok og topstykke og timet knasten en smule anderledes end første gang.

Det bliver spændende at høre den igen.

Så har jeg lavet mig et telt - vi undgår jo sikkert ikke regn i løbet af sæsonen.