07 juni, 2008

Lang og lige!!!

I min quest efter mere power har jeg købt en ny manifold. Jeg har flere gange skrevet om, at jeg godt ved at den jeg havde monteret ikke var optimal til det jeg skal bruge den til.

Men nu går den altså ikke længere.

Der er en del tilpasning til den nye manifold, som er 6" lang. Jeg skal ha' skåret et hul i i inderskærmen, så tragten kan være der, og det skal naturligvis være så dybt, at jeg kan tage karburatoren af og på.

Det er så meningen, at jeg laver en afdækning i aluminium, så alt skidt der bliver smidt op fra hjulet ikke ryger direkte ind i motoren.

Jeg har hele weekenden - jeg skal ikke lave andet, så det er fedt. - Men det skal også være nu, for i næste uge er det tid til at lave blad igen!

På det ene billede har jeg streget op der hvor der skal skæres.