24 februar, 2009

Et paradoks...af de større

Jeg kan godt li' at ha' orden på mit værksted - de der kender mig, ved også, at det langt fra altid lykkes for mig at holde bare nogenlunde ryddeligt.

Når jeg får mig selv viklet ind i et halvt hundrede projekter, så begynder det på et tidspunkt at flyde med ting og sager i alle hjørner.

Den sidste uge, faktisk efter jeg fik startet raceren op, har jeg haft gang i en større oprydning, og nu - mine damer og herre - nu ser der godt ud i værkstedet, at der så går lidt inden jeg kan finde tingene igen, det er en anden sag.

Men det er fedt at arbejde i et ryddeligt værksted.

Den meget opmærksomme kan i baggrunden se et skilt, jeg er lidt stolt af - BP skiltet - det er en kopi jeg har lavet af et af verdens dyreste emaljeskilte. Det blev solgt på auktion sidste år for et eller andet i nærheden af 200.000 kr.