22 marts, 2010

CRAA - så kom de ud af busken

Classic Race Aarhus kom ud med tillægsreglerne i weekenden.

Du kan se dem her

Med fare for at lyde meget negativ, er der desværre et par ting der gør, at jeg nok vælger det løb fra i år.

For det første er det jo kun et opvisningsløb, men på trods af det, vil de ha' 2.100 kr i startgebyr - det var sådan set nok ventet, men at de har samtidigt lagt en pasus ind om, at biler med en omgangstid på +15% i forhold til hurtigste bil kan blive nægtet start er hård kost for min lille bil - lille i forhold til f. eks. Christof Kjærgårds Elan eller nogle af de andre hurtige biler i vores klasse.

Vores klasse spænder meget vidt - nok den klasse hvor der er størst forskel fra langsomste til hurtigste bil

...og jeg vil ikke stå i Århus til grin for mit startgebyr.

Så jeg vil koncentrere mig om de løb der tæller til vores DASU mesterskab.