23 januar, 2010

Der var nogen der tog sig til hovedet...

Ihvertfald nogen på motorvejen mellem Esbjerg (og Fanø, havde jeg nær skrevet) og Brørup.

Jeg har været en smuttur i England for at hente en lille sød Midget.

Jeg fandt den på nettet for en 10 dage siden, og den havde nogle specifikationer, jeg ikke kunne stå for.

Jeg landede i Esbjerg her i eftermiddag, og efter en kop kaffe hos Palle - det er altid sjovt at stikke hovedet indenfor, der er som regel gang i et eller andet....og da det var tørvejr, tænkte jeg, hvorfor ikke køre med kalechen nede.

Det holdt også helt til Bække, hvor fygesneen føg ind og lagde sig over det hele inden i bilen - så satte jeg godt nok kalechen op. Den var imidlertid blevet så stiv i kulden, at jeg ikke kunne knappe den fast, så det var s.. koldt alligevel.

Men her bagefter, var det alligevel ret sjovt - og der var mange der kikkede...mest af alt vel fordi de tvivlede om min intelligens!!!

Tak til Palle for beviserne