20 februar, 2014

Det mest "trælse" ved sæsonforberedelserne...

Jeg bruger lige lidt af min middagspause til at opdatere her på bloggen.

Som oerskriften antyder, er der også negative ting ved at sæsonnen nærmer sig, og en af de mest trælse er, når vægten viser lidt (noget) for meget.

På motorcyklen er det endnu vigtigere, at man ikke er for fed - dels kunne man forestille sig rent fysiske forhindringer såsom at man ikke kan komme langt nok ned under spejlet - så galt er det dog ikke i mit tilfælde, men derfor betyder 5 - 9 kilo alligevel meget…så jeg har i noget tid fuldt 2:5 kuren, som går ud på at man faster to dage om ugen - man må godtnok spise et eller andet, 600 kcal tror jeg det er, men jeg synes det er lettere at lade helt være, så to dage om ugen står den på vand og kaffe!!!! - det gode er, at det hjælper.

Så skal tiden jo gå med noget andet end at stoppe i munden, og så bruger jeg noget af den overskydende tid med at komme videre med mine rentegninger af gamle klistermærker - og jeg har da efterhånden nogen der er klar til print og skær.

Kan du kende nogen af dem Jesper?
Alle har jeg lavet med nye rentegninger, så de står knivskarpe når de bliver printet og konturskåret.

Billedet her er et udpluk af dem der er klar.