01 december, 2007

Home alone

Lige pludseligt, uden det var planlagt fandt jeg mig selv alene hjemme en hel fredag aften. Og det fladt sammen med, at stumperne til motoren var på plads, så hvad var mere naturligt end at arbejde i garegen hele aftenen - det vil sige, jeg havde egentligt flyttet motoren over i værkstedet på vores nye firma adresse, men et er, at jeg måtte køre hjem og hente værktøj og stumper 2 gange, og noget andet er, at det altså er hyggeligt i min egen garage, så jeg flyttede alle motordele tilbage i garagen, og skruede og samlede til ret sent.

Men nu står den der også - motoren.

Ventilerne er stillet (grovindstillet med kold motor) så det skal selvfølgeligt finjusteres, når motoren snart starter.

I dag har jeg haft gearkassen skruet løsligt på, bare for at se, at tingene passer sammen...og det gør det tilsyneladende.