14 november, 2007

Totalt hjernesvigt hos Jysk Cylinderservice

Mange små og store problemer støder man ind i, når det ikke lige er standard problemstillinger man står overfor i forbindelse med bygning af en racerbil.

Men en gang imellem bliver man overrasket over at måde latterlige problemer hos hvad der burde være proffesionelle folk.

Jeg har jo skaffet de enkelte dele til at gøre mit topstykke færdigt, Styr, ventiler osv alt købt hos Moss i England. Ventilerne var ganske vist overstørrelse, men her havde jeg hørt fra Palle, at dem drejer man bare ned.

Nå, men jeg aftalte med indehaveren af Jysk Cylinderservice i Vejle, at han skulle dreje ventilerne ned til den homologerede størrelse, sætte styr i og endeligt fræse nye sæder.

Jeg kørte så ned til firmaet igår for at hente mit topstykke!!!! - jeg troede næsten ikke mine egne øjne...manden havde undladt at dreje ventilerne ned, og bare fræst sæder i en fuldstændig håbløs overstørrelse. Manden har været på ferie og fuldstændigt glemt vores aftale, og det på trods af, at hans ansatte medarbejder havde sagt til ham, at det så forkert ud det han havde gang i, og at han hellere måtte overholde de mål jeg havde skrevet på sedlen til ham.

Hvor fedt er det lige?

Ikke ret fedt - og et ødelagt topstykke af den forholdsvis sjældne støbning 12G 295.

Det var f..... lige før jeg havde sagt til h...... med den lorte bil!!!

1 Comments:

Anonymous Jacob. said...

Hej... Vi står også med en motor som har været dernede. Og den kan ikke lave olie tryk.. Så vi tror at den er lavet forkert... SURT:
Kunne være han skulle søge pension....

8.7.11  

Send en kommentar

<< Home