06 november, 2007

Drivers wiew

Sådan bliver udsigten fra føresædet!

Instrumenter og knapper er installeret og klar til at der også bliver sat nogle ledninger bagi.

Ledningsnettet er klar - jeg valgt at købe et nyt ledningsnet, så jeg ved alle ledninger er i top stand. De ledninger jeg pillede ud af bilen for et års tid siden, så for de flestes vedkommende ud til at være ok, men der havde jo været ild i motoren (en anden slags ild end det der forhåbentligt kommer nu) så enkelte ledninger var svedne - så jeg var ikke sikker på, om der var skader jeg ikke kunne se. Så...

Så har jeg fået lavet håndbremsen, og den virker - nu bliver det lidt mere sikkert at transportere bilen på vores trailer - jeg flytter jo bilen lidt frem og tilbage mellem firmaadresse og hjem garage. Jeg har nemlig fundet ud af, at det er rigtigt fedt at ha' bilen stående midt på gulvet så der er go' plads til at gå rundt om den.