20 februar, 2008

Oprydning

Et tegn på, at jeg begynder at kunne skimte enden af et projekt er som regel, at jeg rydder op - så det brugte jeg aftenen igår på.

Jeg fik ryddet op, smidt væk og lagt til side.

Man ved jo aldrig hvad man lige pludseligt får brug for, så det bliver overvejet meget nøje inden noget bliver smidt helt ud - men lidt røg der da.

...og pludseligt kunne jeg se, at jeg har billeder hængende på væggen!!!

Jeg fik også lavet et lille bord jeg kan have med på udstillingen i Fredericia - et der kan tåle noget olie. Jeg havde en tynd aluminiumsplade stående, som jeg fik banket i facon til bordet og stiftet fast.

...nå ja, så fik jeg da også lavet lidt på raceren. Jeg fik glattet et par samlinger, som sad i vejen for manifolden, som er vundet ind i varmeisolerende materiale og klar til at montere.