06 februar, 2008

Det skal være skidt...

...før det blir godt!!!

Jeg synes godt nok ledningsnettet vokser noget.

Det ligner næsten altid en ormegård, efterhånden som de ekstra ledninger blever etableret. Men nu kan jeg begynde at se en ende på det. Jeg mangler at skaffe en elektrisk ventilator - en der kan monteres foran køleren og blæse ind mod motoren.

...

Jeg har lige været væk en times tid! - det ringede på døren, og udenfor stod John og Niels fra MG klubben. De havde taget turen herned til "nordtyskland" for at hente en V8'er...gad vide hvorlænge der går inden vi ser MG-klubbens svar på "the Stig" køre i en MGB V8.

Jeg har konstateret, at min generator er forkert. Den er fra en MGB, og den er lige nøjagtig 1 cm for høj, så den går mod motorophænget...pis.

Nå, men den rigtige kan heldigvis skaffes.