18 januar, 2008

Man skal være to - ellers skal der hjælpemidler til!

Jeg ved ikke hvad du tænker på ud fra overskriften...men jeg tænker altså på det at lægge en motor i en Midget!

Det er ikke så ligetil at få den vinklet ned i motorrum og videre ud i kardantunnlen for gearkassens vedkommende. Jeg gør et forsøg igen i aften, men så monterer jeg en talje i det ene tov, så jeg kan styre vinklen på motoren mens den hænger i kranen.

Jeg har fået installeret det sidste til bremser og kobling, nemlig hovedcylinderen - det hele er forbundet og burde virke når der kommer vædske i.

Så har jeg viklet isolering om manifolden - det er godt nok noget p.. aat arbejde med, selvom jeg havde handsker på, klør og stikker det bagefter...som når man arbejder med glasuld.

Så skulle jeg også lige ha' lavet en cykel til min datter - hun har bestilt en cykel i en ret speciel farve!!!...så jeg har ofret en af mine gamle Mountain bikes på sagen. Jeg har kørt en del cykelløb dintil for nogle år siden, så jeg har diverse cykler på lager!!!