13 marts, 2008

Igår var det den 12. marts

...og det var min fødselsdag.

Det var ikke en fødselsdag som alle andre. For det første blev jeg 50 - det er måske ikke så interessant, men jeg har siden jeg købte bilen arbejdet hen mod, at den skulle starte på den dag!

Så jeg tog lidt tidligere hjem for at lave de sidste småting. Jeg manglede at slutte den elektriske ventilator til, sætte køler og kølerslanger i og slutte et par ledninger til.

Så klokken lidt over 18, efter at ha' "bøvlet" noget med tændingstimingen, startede bilen - og kørte - der var olietryk, temperaturmåler virker, men ladelampen slukkede ikke - og da jeg slog tændingen fra, kørte motoren lystigt videre, så den får strøm et eller andet sted fra! Det skal jeg ha´kikket på inden jeg starter op igen.

Men den kørte!!!!!

Så fra vrag til kørende (motor) på 1,5 år - det er da ok!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tillykke med din opstart ;D - håber snart at få min egen startet...

Mvh
Mads Jespersen

17.3.08  

Send en kommentar

<< Home