15 marts, 2008

Tillid duer ikke

Selv ikke til en fra vores egen klub.

Hold Kæft jeg blev sur idag...jeg har bøvlet lidt med at strømmen gik sine egne veje, og tilsidst, da stort set alle andre muligheder var afprøvet, så jeg mig nødsaget til at skære lidt af strømpen på ledningsnettet væk - det ledningsnet jeg købte, brugt ganske vist, men som manden sagde - det havde kun lige været monteret, for så at blive taget ud igen.

Det var det værste bras jeg har købt - der har væres så meget overgang i lortet, at ledningerne var smeltet sammen og kobberet lå hulter til bulter - flettet ind i hinanden!!!!

...og det skal man købe af en klubkammerat - jeg siger bare tak for kaffe.

Så tror da fanden det hurtigt er blevet pillet ud igen!!!

Jeg undlader kun at skrive hvem det er jeg købte det af, fordi jeg ikke har talt med ham endnu!!!!!!!!!!!!