15 september, 2009

Efterårsprojekt

Når nu racersæsonnen er ved at være slut, og raceren er kommet igennem uden problemer, uden de helt store ting der skal laves, har jeg kastet mig over et projekt jeg længe har skullet igang med.

Jeg har i de seneste par år kørt i en MG Metro som daglig bil, og det er hårdt for sådan en bil, at skulle køre i al slags vejr. Men det er alligevel utroligt så lidt rust der er i den bil. Den har været Pava-behandlet lige fra ny - formodentligt - og det har altså en go' effekt.

Den har dog sine steder - jeg har købt en ny forskærm til venstre side, og den skal ha' et rep. stykke svejset ind i venstre side bag.

Jeg laver alt selv - incl. maling. Jeg har et stort partytelt udenfor på græsplænen, og det er altså ikke optimale forhold, men så må jeg leve med de par insekter, der fortager en nødlanding i den våde lak!!!

:-)

Jeg har besluttet at skifte farve på bilen, mest fordi det er vanskeligt at male en sølvmetalik, med både farve og lak - så den bliver BRG - samme nuance som raceren - bare blank og ikke halvmat som the Green Midget.