19 juli, 2009

Lidt flere billeder fra Ring Djursland...og en brugt ferie

Så...frisk hjemme fra ferie i Italien.

Det har været en ferie nydt i fulde drag. Efter et forår, der har budt på lidt af hvert. En hård start på året for mit firma, hvor vi leverer reklame og markedsføring til bl.a. byggebranchen - og den branche var hurtig til at skrue ned for den del af udgifterne i lyset af krisen i hele samfundet. Det ser heldigvis ud til at lysne nu, der er ihvertfald nok at tage fat på, når jeg sidder på min pind imorgen.

Jeg ahr haft raceren startet op i dag, den lyder som da jeg satte den ind efter løbet på RD.

I min ferie har jeg fået bestilt et par småting til at forbedre undervognen. jeg har jo kunnet mærke på bilen, at den er lidt for blød foran, så her bliver der lavet nogle forbedringer.

I min ferie har jeg også fået nogle flere billeder fra RD. Det er Teddy B. Iversen, der har taget dem, og sendt dem til mig - det er fedt der er nogle der tager sig tid til at dels at fotografere, men også er så venlige, at sende billederne - tak for det.