11 oktober, 2009

Team color

Så er Metroen blevet endegyldigt medlem af racer teamet.

Jeg gav den sprøjtespartel igår, og idag sleb jeg den og her i eftermiddag fik den så den endelige grønne farve.

Det er ikke en lakering til 30.000, men den har også kun kostet malingen - et af de største problemer er temperaturen. Når det er så koldt, løber malingen ikke sammen som når der er varme på.

Ydermere havde jeg så det problem, at jeg var ved at løbe tør for maling, så jeg blandede det sidste lidt for tyndt, hvilket naturligvis resulterede i et par løbere - men dem vandsliber jeg når bilen er samlet - en gang fin vandslibning og maskinpolering med først en lidt grov pasta, derefter den fine pasta og endeligt en polercreme så tror jeg jeg får has på det meste.

Nu skal den bare samles...og til syn.