25 april, 2010

Godt og ikke godt

Første raceweekend...i solskind og godt vejr i Sverige, på Sturup Raceway.

Alt var lagt op til en go' weekend, og på mange punkter var det også fedt at komme igang igen, men - men

Jeg har ikke fart i bilen...Palle var nærmest flyvende hele weekenden, og det ønsker jeg ham rigtigt tillykke med. Han beviser virkeligt, at selv med en lille bil som Midgeten, kan det lade sig gøre at være med.

Men med den margin der er op til de to hurtige i klassen, og med al den tid der var til at tænke sig om på turen hjem fra Sverige, så tænker jeg alvorligt på, om det er al arbejdet værd at blive ved med at skrue i min bil...for at være helt ærlig, så tænker jeg på at skille mig af med den, enten ved at sælge den, hvis der kommer et ordentligt bud, eller ved at bytte den for noget andet spændende.

En anden mulighed er også at bygge den om til noget gade/hill Climb, så den kunne bruges mere til daglig brug.

Nå, jeg går ihvertfald i tænkeboks - så må vi se.

Noget helt andet er at jeg er blevet kritiseret noget for sammenblanding af interesser. Et klubmedlem har gjort mig opmærksom på, at mine aktiviteter ikke er forenelige med jobbet som formand for MG klubben. Det at mit firma laver klubbladet, det at MG Center sponserer min racerbil mener vedkommende ikke kan forenes med min stilling i MG klubben.

Hvorvidt det er én person der mener det, eller om han er talerør for flere medlemmer, kan jeg ikke afgøre, men jeg kan da udemærket se, at der er en pointe.

Jeg mener naturligvis godt jeg kan skille tingene ad, men hvis det er en udbredt opfattelse blandt flere af klubbens medlemmer, så er der da et problem...som der selvfølgeligt er en lynhurtig løsning på.

Jeg har aldrig ment der er nogen der er uunværlige, og hvis det viser sig, at det er en bred tilslutning blandt klubbens medlemmer om, at det forholder sig sådan...altså at der er et problem, så skal jeg ikke være formand, længere er den da ikke.

Klubben har ikke brug for uro

Endnu en tænkeboks...

2 Comments:

Anonymous Steen Rene said...

Hej Ole
Op på hesten igen og videre, du har den flotteste racerbil af alle i den lille klasse, om det så er en vinderbil eller ikke, betyder det noget, hvis du har det sjovt, nå det er din beslutning.
Med det som er meget værre, er at der er nogle eller en som kaster med mudder efter dig, det er ganske uforskammet og utilstedeligt.
Vores club er en ikke commerciel foretagende, men blot en flok biltosser som har samme interrese nemlig MGer, hvor en lille flok ( meget lille flok ) gider gøre noget for at vi andre får en oplevelse, ud over det, at køre i bilerne.
Det er her som andre stedet altid tordenskjolds soldater, så det er ganske naturlig at de få som gider, naurligt er med i alting, og hvad så ?
Det skal du ikke have ondt i røven af, vi (han) kunde jo bare selv lette røven og gøre noget.
Fortsæt du bare dit gode arbejde til glæde og gavn for os allesammen og glem de (ham) som altid er så kloge men ikke selv løfter en finger, føj hvor skulde de skamme sig.

venlig hilsen
Steen Rene

26.4.10  
Anonymous Anonym said...

Hej Ole
Ja op på hesten igen .
Du hører nok til dem (som jeg selv)
der kun kører lige til grænsen og "aldrig på grænsen" eller over har jeg heller ikke set dig kører.
Men vi er ikke the stig allesammen.
Jeg havde fornøjelsen at prøve sturup få nogle år siden og jeg var 5 sek. Langsommer end min svoger i den samme bil.
Men det var den fedeste oplevelse jeg har haft i en bil. (ja ja)
Du skal kun stoppe hvis ikke det er sjovt at kører.
Ses på djursland

Hilsen Tim Jensen

26.4.10  

Send en kommentar

<< Home