13 juni, 2011

Pinse travlhed

Jeg har haft travlt i pinsen.

Først skulle vi lige have styr på sommerferien...det vil sige, vi havde en ide om, at vi ville sælge vores efterhånden for lille campingvogn, og købe en ny.

Begge dele fik vi gjort op til pinsen og i lørdags. Først købte vi og så solgte vi.
Købt



Solgt

Så har jeg fået hjulene sat på Metroen...datter Mie stod jo og trippede for at komme på arbejde i Legoland, så det havde høj prioritet - den ser ganske fin ud. Jeg skal vist bare ha' den sænket lidt.

En anden sidegevinst ved de mindre dæk 60 profil istedet for 75 er, at jeg nu kan ha stænkklapperne, som fulgte med bilen da jeg købte den for nogle år siden...go lir.



Nå, men det var jo egentlig Raceren weekenden skulle handle om, men den er også blevet gjort klar. Jeg kunne jo som sagt (skrevet) ikke finde andet end, at det må være udluftningen der var skyld i oliespildet.

Motoren er nu blevet pakket om efter alle kunstens regler, lagt i og har været startet.

Den er klar til Ring Djursland i næste weekend.

Resten af Pinsen vil jeg gøre som Frida (katten)