17 marts, 2008

En lang arbejdsweekend

Efter skuffelsen over ledningsnettet var fordøjet lidt, tog jeg tyren ved hornene og skar hele ledningsnettet op - og det var godt jeg tog den beslutning. ledningerne ligger jo og snoer sig mellem hinanden, og snart er det den ene ledning der var smeltet, og snart den anden. Alt efter hvilken ledning der lå nærmest den store brune, der havde været roden til det hele.

Nå, men hele lørdagen - og jeg mener hele lørdagen - tilbragte jeg bøjet over motorrum, og inde under instrumentpanel. alt der havde en snært at at have været varmt, blev klippet ud, og et nyt stykke skaret i. Bedst som jeg troede jeg var færdig, fandt jeg hele tiden en ny stump ledning, der var sort.

Lørdag aften var det hele skiftet, og jeg satte mig ind i bilen og drak en øl!!!

Søndag kørte jeg en tur til Esbjerg, dels for at hilse på Palle og dels for at se hvordan Palles sikkerhedsafbryder er forbundet - Palle havde forklaret det i telefonen, men enten er jeg en anelse ledningsdum, for jeg fangede ikke det han sagde, eller også var jeg bare træt - det hjalp ihvertfald at se det på hans bil.

Og så er det også hyggeligt at kikke indenfor hos Palle.

Jeg kørte lige hjem, og forbandt min afbryder rigtigt, og sent søndag aften, virkede det hele. Alt ledningsnet kører som det skal og strømmen kommer derhen hvor det er meningen...og ingen andre steder...endeligt.

Så fik jeg også skruet ledningsnettet fast, så det forhåbentligt er klar til første tekniske kontrol.

Jeg havde egentligt regnet med jeg skulle gøre bremser og kobling klar i aften, jeg har købt hydraulisk olie idag, men jeg holder fri - jeg gider ikke!!!

Der er bare ikke plads til for mange dage af den slags - jeg skal ha' bilen klar til testkørsel den 12. april på Padborg Park...så I det - 12. april, skal bilen køre!!!!