02 april, 2008

Nu kan den jo selv...

køre op ad indkørslen.

Jeg skulle ha' taget billeder til vognbogen, så jeg fik lov til at køre bilen ud på fortovet.

Det er stadig planen, at jeg vil ned til Padborg Park den 12. april. Jeg var faktisk inde og kikke på tilmeldingsformularen idag, men fandt ikke rigtigt ud af hvordan det foregår - om man skal ha' vognbog for at køre den dag - jeg må hellere ringe til Palle - for gu' ved hvilken gang - men det er fedt, at han har prøvet det meste, det er en stor hjælp.

Jeg kunne ikke lade være med at ta' en stump video af bilen - den står noget højt i tomgangen, men det er med vilje, jeg vil helst ikke ha' den til at gå med lavt olietryk her indtil den er kørt ind.




Kan nogen iøvrigt gi' mig svaret på hvorfor man kører med aluminiums-topdæksler?

Her i aften ville jeg, efter råd fra Palle kikke på hvordan jeg kunne lave en udluftningsstuds på mit topdæksel. Så ville jeg lige se hvordan den er lavet på de traditionelle dæksler - da jeg stod med et jeg har haft liggende længe, kunne jeg med det samme mærke, at det var meget lettere end det af aluminium!!! - næsten et halvt kilo lettere, så jeg fik omgående renset det gamle dæksel og malet i motorffarven - imorgen er det bare på med det!! - for hulen da, hvorfor har jeg ikke tjekket det før?

Nu er det så det bliver virkeligt åndsvagt - vi kender allesammen (ihvertfald os med gamle engelske biler) det Castrol låg der sidder på de traditionelle topdæksler - og mit var ikke pænere end de er flest - altså rustent og grimt.

Jeg kan bare ikke lade være med at prøve om ikke såddan noget kan komme til at se ordentligt ud, og inden jeg får set mig om, så har jeg stået og pudset og poleret på sådant noget i over en time.

Men jeg kan altså godt li' at tingene ser lidt godt ud - det behøver ikke være som nyt, snarere tværtimod, det må gerne være slidt, bare det fremstår så godt som det nu kan.

Se engang billederne - sådan synes jeg det ser fedt ud!!!.......Jeg sagde jo det var åndsvagt!!!