02 juni, 2009

Ja - ja, Palle, jeg skal nok skrive noget

Jeg må indrømme, at jo længere tid der går, jo mindre motivation - det trækker ud og det trækker ud med at få min motor gjort færdig ved min motormand. Der er sat en ny forring i, de nye stempler er leveret op til ham, så det der mangler er, at propperne bliver boret op til +040 (største størrelse vi må køre med) og at krumtappen bliver slebet. Men jeg har endnu ikke fået at vide, hvornår han kan ha' det færdigt til mig.

Jeg kørte en tur til Silkeborg igår. Jeg havde købt den eneste brugbare 1098 motor Kurt Søgaards far havde tilbage. Jeg havde håbet den var i en sådan stand, at jeg bare kunne samle en motor ud af den - så jeg i det mindste kunne komme ud at køre, men nej, den er ikke god nok - den skal også bores op - det gode er, at den er i standard størrelse, så der er masser at tage af.

Men det korte af det lange er, at jeg ikke har en bil i køreklar stand til Padborg i weekenden - jeg regner stærkt med den er klar til Djursland.

I weekenden havde vi årets første klubmesterskabs løb i MG klubben. Det blev kørt i egnen omkring Skive.

Et super løb kørt i strålende vejr - solstrålende!!!

Der var tilmeldt 70 biler - et flot syn, da vi var lignet op på posthustorvet midt i skive.