02 juli, 2015

Hmmmmmmm

Det er godt nok længe siden jeg har været her forbi, og længe siden jeg har skrevet herinde.

Jeg har engang imellem fået et vink med en vognstang om at komme igang - senest her i weekenden, hvor der var én der faktisk sagde at han, måske ikke savnede indlæg, men så måske bare gerne ville læse om det jeg skrev om tidligere.

Så måske jeg skulle til at tage mig lidt sammen og få gang i skriveriet igen.

For selvom jeg ikke har skrevet noget, så har garagen ikke stået stille, og aktivitetsniveauet er ikke gået ned.

…og holdda op hvor der er sket meget siden sidst. Der er bl.a. kommet en ny racer til, og forsvundet en.

For at starte med det sidste først, så solgte jeg min lille Ducati 250 Narrowcase i December 2014. Jeg havde sat den tilsalg i både Danmark, Tyskland og England, men hvis man skal ha en go pris, så skal den sælges til England.
Efter ret kort tid at have været på en engelsk hjemmeside, fik jeg en henvendelse fra en gut på 73 år, der synes hans Honda 750 var blevet for tung at tumle ind og ud af varevognen.
En hurtig handel, og vi aftalte at mødes den 1. december i Münster i Tyskland, og billedet er det sidste jeg så til Ducatien i denne omgang - denne omgang fordi jeg har førstekøbsret til den når han ikke vil køre på den længere :)



















Den nye racer kom til i forbindelse med at jeg solgte "The Green Midget" til en svensker….

Puhhh - jo mere jeg skriver her, jo mere kan jeg se jeg mangler at skrive om!!!

Jo, jeg satte MG'en tilsalg i foråret 2014, og fik så en henvendelse fra Sverige, om jeg var interesseret i en eller anden byttehandel med en Honda 500cc racer, og efter lidt tovtrækkeri frem og tilbage, var handlen i hus, og i juli 2014, kørte MG'en afsted på en trailer.




















…og Hondaen var nyt medlem af garagen…og jeg har ikke et øjeblik fortrudt mit bytte.

Resten af 2014 gik med forskellige løb på de danske baner på både hondaen og Triumphen.

Her lidt racebilleder.
























…og lidt video. Hvis du har tålmodighed nok, så dukker jeg op på indersiden for enden af langsiden på Triumphen.

Se videoen her

Så mangler jeg bare at skrive om…

Optimeringer på cyklerne i vinteren 2014/15

Ny transporter

Første løb i 2015

Løb i Bremerhaven

Forberedelser til tt løb i Belgien i august 2015

og…

og…

og…

Hmmm - der er nok at tage fat på…tag dig nu sammen, Ole