27 marts, 2008

Dæk

Efter at have skrevet mange gange frem og tilbage med firmaet Jan O. i Middelfart, som er ene leverandør af de Dunlop racingdæk vi skal køre på, lysnede det endeligt idag.

Jeg fik svar på min mail - dækkene var på lager!!!

Først havde jeg egentligt skrevet tilbage, at de skulle sende dækkene med fragtmand, men da min kompagnon har motorcykel opdagede, at Jan O. også har en motorcykelforretning, besluttede vi, at køre ned og hente mine dæk - som sagt så gjort, vi kørte til Middelfart, kikkede på motorcykler mens vi ventede på, at en af folkene i butikken forsvandt ud bagved for at hente dækkene frem...........det tog laaaaaang tid.

Så dukkede han op med......2....(to) dæk!!!!

Ja, det var så det de havde fået hjem!!!!

Jeg har da læst kommentarer af og til på hms.dk, at det ikke er altid tingene glider lige let på dæksiden, men nu har jeg da selv fået syn for sagen!!!