26 juni, 2008

Der er jo ikke...

ret lang tid til Københavns Grand Prix.

Jeg kom til at kikke på en kalender idag - og når man trækker sommerferien fra, så er der ca. 14 dage til løbet.

Og jeg har en del jeg skal ha' lavet. Jeg har skiftet karburator, og jeg er gået igang med at lave en ny udstødning. Jeg har et stykke tid haft mistanke om, at min udstødning er for lille i diameter. Så jeg bestilte en såkaldt RC40 potte i England. Den havde Palle med til Djursland, og jeg har idag købt de stumper og rør der udgør resten.

Så jeg har hevet den gamle udstødning af, og er ved at tilpasse manifold og ophæng til den nye og noget tykkere udstødning.

Nu står weekenden så på MG klubbens 35 års jubilæum - jeg deltager lidt på frihjul, jeg skal lave billeder til bladet, og så spiser jeg med lørdag aften til festmiddagen.

Søndag vil jeg nok kunne få lavet udstødningen førdig