03 juli, 2008

Afsløring

Nu skulle alle MG-blade være nået ud til MG klubbens medlemmer.

I bladet kan man bl.a. læse, at Erik Sørensen har solgt hans virksomhed - MG Center - til Christian og Hanne Greve, Sdr. Tranders.

Og MG center er også firmaet bag den lidt kryptiske reklame jeg har kørt rundt med på bagskærmene af raceren.

Endeligt kan jeg afsløre, at det altså er MG Center der har været med til at sponsere starten af the Green Midget.

Det betyder meget for et projekt af den art, at der er nogen der kan se et potentiale i at have deres navn på.

MG Center er som tidligere nævnt også blevet importør af Millers Oils - og jeg har indgået aftale med MG Center om, at jeg forhandler olien fra min adresse i Vejle.

Til diverse løb vil jeg medbringe et lager af Millers racerolier. De er ikke så kendte i Danmark, med på de store baner i resten af Europa er Millers Oils meget kendt og brugt.

Københavns Grand Prix er en lille undtagelse fra normalen - med hensyn til det, at jeg har et lager af olier med, idet Christian Greve selv dukker op med hans lille Morris 1000 salgsvogn. Han vil kunne svare på alle spørgsmål med hensyn til Millers Oils.