04 oktober, 2011

En lille sjov vinkel fra weekenden

Jeg har haft gang i noget kommunikation med én fra sydsverige om køb af hans MG Midget, en lille fin sag der er renoveret for få år siden - mere om det senere.

Her vil jeg bare fortælle om en lille pudsighed.

Jeg sendte Kristian, som han hedder, en mail fredag formiddag om han ville sende et par ekstra billeder af bagage- og motorrum. Han svarede hurtigt tilbage om, at det ville blive lidt stresset, hvis det skulle være i denne weekend, da han lige stod for at skulle køre til Jyllandsringen.....jeg mener, hvor tilfældigt var lige det??????

Men jeg skrev naturligvis tilbage, at han var mere end velkommen til at kikke indenfor i teltett, da jeg også sskulle derop.

Jeg traf ham så på Ringen, og fik set billeder af hans fine bil. Så må vi se om vi bliver enige om en pris.

Nu idag, har Kristian så sendt et par billeder (det var bl.a. for at fotografere han var på Ringen i weekenden) og imellem de billeder han har sendt er dette ret sjove...det er min frontrude fra sidste år! Den ligger i græsset deroppe et sted.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kallas det "autoophug i græsset"?

Kristian

13.10.11  

Send en kommentar

<< Home